Ensam tid

2013-04-20 | 14:35:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Helgen kunde inte ha börjat bättre! 
Imorse låg jag och fisen i sängen och kollade på Ponnyakuten, tre avsnitt.
Vid halv elva tog vi en PW som också blev morgonkiss promenaden för Disa. 
När jag kom hem tog jag mig en stadig frukost och sen blev vi upphämtad av Jocke och lilla Felicia. Vi åkte upp till skolan för att kolla och klappa på djuren. Det är så bra med våran skola att de är så pass öppet att mankan gå och kolla på djuren även fast de är helg och de inte finns någon personal där hela tiden! 
Vi såg hästar, getter, alpackor, kaniner, höns och tuppar! :)
Efter allt klappande var felicia fika sugen så vi åkte ner till udden och la oss på bryggan i solen och fikade lite! 
Skönaste dagen på länge, egentligen fattar jag inte vad jag gör inne nu! Vill bara sitta i en stol i solen och bara vara . Här får ni lite bilder ifrån dagen so far! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback