Söndag den 21 April

2013-04-21 | 13:02:24 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Samma rutiner idag som igår!

Ut på en PW med Disa, vi gick ungefär 4-5 kilometer, appen jag har visar bara miles så jag vet inte exakt hur långt jag gick. Men båda kom hem trötta men mycket nöjda! Vi gjorde en paus också på Prästgårdshöjden för att hälsa på Rickard och pratade lite innan han drog iväg på fotboll. Kul och se honom igen. Det är så mycket bra som kommer upp i huvudet och man kan bara stå och le i timmar! Fan vad jag saknar han.......
 
Fick nyss höra att Nike och Julia är på hem väg, dom åkte från Stockholm nu och de lät som att dom hade haft det jätte bra i helgen :)
 
Nu ska jag ta mig en dusch och sen lägger jag mig i soffan och kollar lite på tv. Ha de bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback