Tisdag

2013-08-28 | 16:30:26 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Har varit super seg hela dagen idag. Och har bara haft tråkiga lektioner. men har iof bara haft lektioner fram till lunch idag så dagen har haft sina fördelar också.

Jag vet inte hur Åskar mår än, men jag antar att han mår bra och att han inte är halt. Det var inte något allvarligt och såret var inte djupt. de enda som kan sitta i nu är att han kan vara lite svullen och kanske vara öm. Men Forfoppningsvis så är han på benen mycket snart! Om han inte redan är de vill säga.

Idag har Småland levererat. Vi har haft hela 30 grader idag i solen! Alldeles för underbart! Njuter så länge de varar :)
Shortsen var såklart på!
 
Var ner till Natalie och hämtade lite saker som jag hade i hennes föråd under sommaren. Tänkte att jag bara skulle hämta täcket och kuddarna för de var de jag visste att jag hade här inne. samt lite skolbäcker. Men istället var det ;YCKET skolböcker och papper, samt en cykel, dammsugare och mycket annat! Hela baksätet blev fullt och nu är de upplockat och börjar få ordning på saker å ting!
 
Jag och Lisa har möbelerat också, blev bra. nu ska bara Tv'n upp på väggen sen är allt som de ska!
Ni får en härlig bild ifrån Gran canaria !
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback