Matematik 1A

2013-02-06 | 09:19:46 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
YO!
ser att Amanda sitter och blogar så drar igång jag också !
Vi sitter inne hos Jana, special läraren, och pluggar matten som är kvar ifrån ettan. -.-'
Amanda gör prov, och jag nöter på femmans kapitel som handlar om procent.. Ni får gärna idiotförklara mig för när talet 20% av 80 kom upp så fattade jag INGETING! till slut kommer pipen in och förklarar. Den sista prsonen som jag ens skulle våga tänka tanken på kommer å hjälper mig ;) haha ! duktig var han iaf som fattade. eller är de jag som är dålig som inte fattar ? ><
om tio minuter är de dags för fika så ska ge all in nu de sista tio minutrarna !
hej hopp gummisnopp! 
Bild från midsommar 2012
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback