Skolen skiner mina vänner!

2013-02-11 | 13:38:43 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag kommer nyss ifrån lunchen och sitter nu och har biologi. Men de hädner inte så mycket så tänkte att jag kunde skriva till er istället för de var ju ett tag sen förra inlägget!
 
Vi hade ridlektion idag och det var samma övning som förra måndagen. men idag hoppade vi en bana av dom hindrerna som vi hade framme. 
Jag hade hampus ännu en gång och de gick som jag ville, framåt! men kände dock inte att de gick lika bra som förra gången då han tog fyra språng istället för sex ;)
 
hur ska jag kortfatta mig om fredagen då.. Kvällen började bra, bra musik och bra människor som var samlade på sama ställe! bra stämning helt enkelt :)
Sen såklart så är de någon/några som ska komma bara för att förstöra och där av pajjade ett bord som dom som arrangerade festen måste betala.. Sen senare under kvällen gick även förstärkaren sönder då ägarna hade ställt förstärkaren i ett skåp tillsammans med playstation och likandnde. så de blev överhettat och ljudet försvann..
Då åkte vi hem och fortsatte festandet där ;)
 
Ehm, nu orkar jag inte skriva mer ! HEJDÅ :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback