Statistiken sjunker...

2013-02-24 | 11:21:10 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
hopp i galopp!
Nu har jag kommit ner till småland igen och ska imorgon påbörja en ny skolvecka efter en veckas skönt lov hemma hos mamma och pappa! Det var längesen som de var så skönt att komma hem och träffa alla kompisar och familj igen! 
Har hunnit med en hel del faktiskt, drog iväg på ljusparty med mamma hemma hos syster eva och träffade då den hel del av systrarna och fick ner lite ljus på beställningslistan.
Har blivi några vändor in till uppsala med både mamma och pappa, enskillt och tillsammans.
I måndags var jag hos läkaren för att kolla upp min rygg som värker lite till och från. och hon trodde de kunde vara muskelspasm eller något liknande. fick samtidigt tid hos en sjukgymnast på tisdagen men då var han sjuk så fick dra dit på fredagen istället. vilket inte gjorde mig någonting då jag inte alls blev något rikare på det han berättade. tydligen så ska jag vara stel i min högra rumpmuskel (?) jaja, fick lite övningar som jag skulle göra och ett nummer till en annan sjukgymnast här i västervik ifall de inte skulle bli bättre. 
 
Bild på mig och boston <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback