yo yo yooo!

2013-02-13 | 20:01:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag är det onsdag och imorgon är det torsdag, men inte bilken torsdag som hellst utan alla hjärtansdag...
Singel som jag är så får jag väll sitta hemma själv...
 
HAHH! nej ni!
jag kommer tillbringa kvällen i Loftahammar tillsammans med Dick! :)
eftersom jag vet att han läser min blogg kan jag ju passa på å säga att jag vill ha en skön jävla massage imorgon !! :*
 
På fredag ska jag åka hem till Björklinge ! <3 Ska bli sjukt skönt! Vi får se om jag åker buss eller bil. Det är oklart än. Men som de ser ut nu så får jag trängas i en buss i fem timmar.. -.-' Väl hemma ska jag iväg på 20 års fest men american style! intressant, tror jag vet vad jag ska ha på mig men är inte helt hundra än, vi får se! Sen MÅSTE jag iväg en sväng till staller och pussa på min älskling, Movis !! hoppas på att de blir en uteritt också, eller två eller tre ;)
 
Orkar inte blogga mer nu, lägger upp lite bilder som ni kan kolla på :) gammalt är bra har jag hört !
Alla bilder är ifrån vandrlingen i Santiago De Compostela
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback