Tisdag kl 10:36

2013-01-22 | 10:53:56 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ja mina vänner, idag känner jag att kroppen inte alls hänger med. känner mig trött och vill mer än gärna krypa ner i soffan framför en bra film. 
Men men, skolan it is ! just nu sitter jag på biologi lektion och går igenom hur ett mikroskop funderar. FUN..!
Men med musik i öronen går allt mkt lättare. och att skriva av mig är på bloggen får mig både att släga på tankar och sen ser jag ju upptagen ut också ;) 
Idag har det varit mycket snack om mitt och lisas uf företag. Vi ska snart iväg på mässa men tyvärr så kan jag inte följa med för jag ska iväg på skidresa! vilket verkligen suger, då jag har en stor del i själva företaget. jag är både VD och ekonomiansvarig. Men det kommer gå bra. vi ska förbereda bra så ingenting blir fel.
Våra visitkort är på G, vi ska fixa en skyllt oh frågeformulär samt lite godisskålarså vi kan locka fram lite folk till våran monter!
Om ni inte vet vad vårat uf företag handlar om så kan ni gå in på länken som jag la in och läsa mer om de. samt se lite bilder! 
 
Eftersom jag är så dålig på att uppdatera så kan ni antingen följa mig mer på facebook eller varför inte på instagram ! där heter jag t0v3.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback