trasig rygg !

2013-01-28 | 15:43:15 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

cha cha bloggen!

Ett tips, skaffa inte uf företag om ni inte vill gå in med 110% ! Det är mycket och göra, inte bara praktiskt utan också en massa teoretiskt ! Kan ju berätta lite om min och Lisas idé med vårat företag. Vi säljer start kitt till häst och hundägare. dom beställer alltså hem en hink som innehåller de absolut nödvändigaste som man behöver som nybliven häst och hundägare. Istället för att yra runt i massa butiker ocj sajter på nätet så har vi gjort de enkelt och lätt och satt ihop ett kitt där allt man behöver finns. såklart är de lättare fär en hundägare att beställa då de finns så mkt mer att köpa till höst så som sadel å träns, hinkar och foder. Men Vi vill ge er en spark i baken och hjälpa er i början !

Hästkittet kostar 350 kr och hundkittet kommer vi sälja för 650kr.

Vill ni se hur de går för oss så kan ni gå in på vår facebook sida och läsa!

 

Innan årsskiftet skulle jag vara snälla och skotta fram porten in till stallet så vi skulle komma ut och in med hästarna på stalltjänsten, när jag mitt i arbetet hör ett otäckt knak ifrån min rygg. Tänkte inte mer på de då de inte gjorde ont. Dagen efter känner jag mig som en 78 årig gammal kärring! FAN vad ont jag hade.
nu igår på stalltjänsten skulle jag ännu en gång visa min vänliga sida, som faktiskt finns, och ta bort snöstyltorna som Putte,Poetin, hade fått under sina framhovar. ännu en gång hör jag ett otäckt ljud från ryggen men della gång kom helvetet på en gång !  jag känner mig nu som en 80 årig kärring! aj aj !

 

  Juste ! denna sjukt snygga och sköna tröjan komme rinte komma hem till mig då den är slutsåld.. Inte ens deras leverantörer har kvar den.. Lite surt faktiskt.. eller nej ,de SÖG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback