Vi gör ett snabbt liten inlägg.

2013-01-22 | 15:22:08 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu när jag ändå har en data till hands så är de la lika bra att göra ett inlägg medans jag kan och har lust!
Som ni läste i förra inlägget så är inte humöret på topp, men jag känner mig än då gladare än vad jag gjorde förra veckan då allt kännes som ett rent jävla helvete.
Nu har jag iaf slutat för dagen och tänkte dra igång en film medans jag väntar på att lisas siata lektion ska sluta.
vi får se vad de blir för film, funderar på att kolla om hon har någon barnfilm jag kan låna.
 
ska enare ikväll ner till lägenheten och kolla på ännu en film, men då blir de en gråtfilm, fär de var de vi båda kände för. kan ju säga att vissa människor i detta lilla samhälle går mig på nerverna.. tänker inte nämna några namn då ni säkert jälva vet vilka ni är.
 
Kanske ska passa på att berätta något roligt också. Funderar på att åka hem till mamma och pappa idag och kolla läget med dom, Jennifer ville träffas då också. Men känns inte å jävl kul att sätta sig på en buss i 6 timmar i detta piss väder.
över till något helt annat ! det går bra för mig i ridningen säger både Kim och Jenny. "Man ser sån stor skillnad om man jämför med i Augusti!"
undra hur dålig jag var då? ;)
det är kul att känna att någon uppskattar de man gör faktiskt.

mycet tankar och ord från en sån liten person som mig.
måste även säga att jag älskar knapparna på denna data! LOOOOOVE IT!
 
Ska försöka skriva mer ikväll och berätta om den film vi valde att se och även om vid kladdkakebak som vi nyss bestämde oss för att göra!
 
pusspå er, ha de bra, gräv inte ner er i sanden som jag gjort. De är svårt att ta sig upp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback