har blitt särbo..aa

2013-06-20 | 21:59:37 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Tråkigt med sant, jag är inte längre sambo utan vi bor nu på skillda håll men är mer kära nu än innan!
Skämt å sido! Jag och Julia valde att säga upp lägenheten. Smart eller inte de får tiden utvisa. 

Nu är det sommarlov och man får äntligen sova ut på morgonen och slipper allt folk på skolan som man har tröttnat på. Började nästan klättra på väggarna nu mot slutet.. Det har varit skönt att få komma hem och umgås med anat folk och träffa släkten. 
De senaste dagarna har det varit mycket fläng fram och tillbaka till Uppsala, i måndags var jag hos tandläkaren om ni är intresserade av vad hon sa så har jag fårr en inflammation i mitt tandkött för jag är slarvig med tandtråd och använder listerine.. Så lägg av med det, de är inge bra. även om de känns bra efter att man ha gurglat de. Det tag tydligen död på bra bakterier som man ska ha i munnen. Så nej Tove skulle byta ut munsköljet och börja mer noggrant med tandtråd.. YES MAM! 
ah å sen vare såhär att jag å pappa skulle in på banken.. mmh .. men ah eller nej.. de var stängt. Så åkte över på andra sidan gatan och släppte av pappa inne på Jula där han fick springa och leka av sig. (Y) bra ställe de där!
 
Jag ocg Josefine har möblerat om i mitt rum, blev sjukt bra är nöjd å glad.
Jag har varit inne i stan ännu en gång med emil handlade nya skor och nya kläder.. NO SHIIIIT! jo de gjorde jag, blev lite mer än tusen kr fattigare.. När jag kom hem klickade jag hem kläder från gina.... Dom har ju börjat med ridklädes kollektion. idioterna. måste ju testa de då då försvann 1500 kr.. Vet inte om jag kommer behålla de, kanske inte ens är fina saker. kan ju bara vara skit.. vem vet!! Jag gör det snart iaf! kan göra ett inlägg om de sen och säga vad jag tyckte om sakerna :) 
 
Idaaaaag, har jag och mamma varit inne i stan.. he. he. 
Hon skulle på möte så hon släppte av mig på syster Pernillas jobb så jag hade något att göra. Vi tog en is chai och pratade massa skit. Sen kom David och mamma så då fikade vi med dom och pratade mer skit. Jag och mamma sprang in på lindex å köpte cykelbyxor och nagellack till midsommar. och sen in på bolaget å köpte öl vin och cider. Vidare in på City gross och köpte massa mat och annat skit! kaffe ex.. (?) 
 
nu är jag hemma har ätit mat med mamma å pappa och blev tidigare idag tvingad av Julia att jag skulle blogga så here u go biatch!
 
Hur jag mår är det ingen som frågar men jag kan ta å berätta de för er! Livet och humöret är som en jävla berg och dalbana! ena dagen är allt så jävla prima och allt känns bra, men sen dagen efter känner man att man bara vill ligga kvar under täcket och inte öppna gardinerna.. bara ligga där. MEN DE FUNKAR JU INTE!! va fan blir man för människa då?! 
Känner att karusellen är på topp nu, jag är lite trött men mår bra.
 
Kyss å hej leverpastej!
 
Kommentarer
Postat av: pull4n

Duktig du är! :*
Jag saknar dej min käraste och hoppas vi ses snart!
Ha det aaaaasbraaa och hälsa alla !
PUSSPUSSPUSS SÄRBOJÄVEL! <3

2013-06-20 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback