Nu börjar allt ordna upp sig igen.

2013-03-04 | 16:34:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Efter att ha legat nere på botten i flera månader börjar jag känna att jag är på väg upp igen.
rykten och skitsnack har tagit kol på mig och jag har verkligen funderat på vilka som är mina riktiga vänner och vet nu vilka som jag kan prta med och inte. Vissa har klargjort de rätt fint genom att vända ryggen till och behandla mig som skit. 
 
Helgen folks! Spenderade vi i Karlsby, ligger utanför Motala, vi sov och festade i en skola. var riktigt awesome. 
 
idag så hade jag en liten sovmorgon. gick upp 08:50, plattade håret, tog på mig kläder och sen gick jag upp mot skolan. 
hade en hopp lektion tillsammans med klassen och sen efter lunchen skulle vi vara ute och åka pulka och grilla korv på biologi och entrepenörskapen. Roligt och mysigt, MEN nu luktar allt rök. tips på vad man kan göra för att få bort de snabbt, bortsett från att tvätta. finns ingen tvättid förrän på lördag... -.-' 
 
Nu ska jag ner till affären tillsammans med Nike och panta för de behövs.. alla dessa cola burkar.. -.-' ska också köpa mer cola :D (A)
 
Hade hoppats på att lägga upp lite bilder från mobilen men datan verkar inte alls vilja sammarbeta så får lösa de sen.
 
Me want!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback