Tisdag den 14 Januari

2014-01-14 | 14:15:58 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Igentligen ska jag plugga på mitt rbete om aretsrelaterade skador som ska vara färdigt den här veckan.. 
meeeeen, har ingen ork. Känner mig inte så pigg på skolan just nu.
Blivit fotograferad av fartkameran i söndagd och igår så pajjade skodan... Den går på 2 av 3 cylindrar så nu står den parkerad nere hos maskens verkstad. 
Fick höra idag att han bara jobbar idag och sen kommer han vara borta tills Tisdag nästa vecka..
Om jag uppfattade pappa rätt så kommer han att komma ner och kolla på bilen ifall det bara är en liten skitsak som masken inte hinner fixa innan han ska åka iväg. Är det något som han inte kan fixa på plats tar han med sig bilen hem. Och då får jag väl följa med hem och sen köra ner med bilen eftar att den är färdig.
Blir så trött när inget funkar som det ska... :(
 
Nu är iaf klockan två och jag får snart lämna skolbänken. Men hur jag och stina tar oss hem till henne, vet jag inte. 
Vill bara få svar av masken där han säger att han har fixat min bil och att jag får komma och hämta den imorgon !
 
För att inte bara klaga så kan jag berätta att jag snart ska ut på praktik tillsammans med Malin. Det kommer bli guld!
Vi ska ha 4 veckor praktik nere i Åhus och 4 veckor uppe i Södertälje trakten :)
Om inte de vore nog så ska vi ha en vecka ledigt mellan dessa 8 veckor med praktik. och då ska vi åka på studnentkryssning tillsammans med skolan! DET kommer bli så jälva roligt!
Hoppa sman pallar mer två dagars bara ;) blir ju lätt sjösjuk! men men ! Have a nice day my friends! 
Nu är de bullfika!!!!
 
 
Kommentarer
Postat av: hej

Om du blivit fotad av fartkamera för att du kört för fort så blir du av med körkortet för du har bara det på provtid :D

Svar: Det är ingen skillnad på prövotid som annars, så dra inga förhastade slutsatser ;)
Tove Backman

2014-01-15 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback