Ny vecka och långa dagar.

2014-07-06 | 21:59:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag tänkte vara djup och skriva en lång text här nu med lite funderingar men eftersom de finns folk som gillar att förstöra i mitt liv så låter jag de vara för den här gången. 
Kom hem sen igår ifrån Västerås. men de var jävligt roligt faktiskt. Umgicks med så otroligt fint och schysst folk igår att längtan till småland bara blivit större och större! 
Eftersom hemresan från Västerås blev sen så tog jag en välbehövlig sovmorgon fram till lunch. Satt mobilen på både ljud och viberationlöst så jag fick sova ut. och de gjorde jag! 
Alldeles nyss så åkte syster å hennes kille och lilla son här ifrån, och mamma åkte och jobbade så nu är det bara jag och Bossen hemma. Ska snart mysa ner mig i sängen och sova, imorgon är det jobb och det kan bli en heldag. Hoppas inte på allt för varmt väder och inga trapphus som ska städas!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback