Sommarlov?

2014-06-19 | 18:00:05 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej mina vänner. 

   Jag har slutar skolan nu och jag är arbetslös. Jag tar de inte negativt men det hade verkligen inte varit fel med ett jobb! Jag har sökt massa jobb men har inte riktigt fått några svar från företagen. de stör mig..
Idag har jag sökt 2 jobb. Ett på Ica Maxi som ska öppna nu i höst i det nya köpcentrumet Gnista, Uppsala. Dock var det bara en tjänst som extra personal. Men det är alltid något och kanske får jag känna på om detta är något för mig! Jag kan alltid ta till mig flera dagar att jobba i veckan. 
Sen sökte jag ett jobb på ett hunddagis i Täby. Det är en timme här ifrån men trivs jag där så kommer de absolut vara värt de! Där får jag ha med mod Boss och han får träffa massa andra hundar, det är super bra för psyket! Det är ett litet hunddagis som heter Lyckliga Tassar . Hoppas dom svarar så jag kan åka dig och kolla och presentera mig. Och Boss! :)
 
Ni får gotta er med några mobilbilder från studenten. Se och njut ! (L)
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV MER!!!

Svar: aj aj kapten ! :D
Tove Backman

2014-07-01 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback