idag

2014-03-13 | 17:43:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Efter att Marie hade åkt till Danmark så hoppade jag upp och red en sväng på Milano och tränade lite bommar på marken.
Jag vet inte allt hur mkt denna häst är tränad i hoppning men efter de gånger jag flygit av och varit nära på att flyga av så kan jag inte tro att de är många gånger. Hästen är ändå 8 år. La upp en gäng travbommar samt galopp bommar. I början tyckte han att de var läskigt och ville inte ens gå över dom . men i slutet skötte han sig jätte bra ! Kom in rätt på både galopp ooch trav bommar och slutade så fort allt satt sig och kändes bra :)
 
Tråkigt att behöva åka här ifrån nu när de bärjar gå så jävla bra med hästen ! :) ja ja ! Marie får fortsätta träna honom :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback