Många dagar sen!

2014-05-13 | 17:24:02 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hoppsan hoppsan, förlåt ännu en gång fär usel uppdatering!
Men de är inte mitt fel att de är mkt i skolan nu. de är rätt mkt att göra nu denna vecka inför Grönt veckoslut som är i helgen. 
jag är iof i stallet hela tiden å där finns de å göra men de är många som tar hand om just skolans utsida och klipper gräs och rensar ogräs till exempel. 
 
På fredag kommer de ett jävla gäng med ungar. närmare sagt 1100 stycken! de kommer komma busslast efter busslast. Vad jag ska göra är ingen direkt krävande uppgift. Jag ska rida mitt kadrilj program och se glad ut :)
Jag har också lovat att ta hand om musiken till kadriljen så de är väl lika bra att jag börjar med det nu! 
Här har ni spellistan :)
 
Bilder från senast !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback