Nu var det måndag igen!

2014-05-05 | 15:36:09 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag är tillbaka i skolan och det är dags för slutklämmen innan studenten.
Det är mycket att ta igen men jag gör mitt bästa jag kan för att hinna innan de är för sent. Vi får se hur det går med den saken. 
Siter just nu på Hästkunskap 3 lektionen och knallar igenom lite gamla saker. jag är färdig i kursen men hade några uppgifter som jag kunde arbeta mer med så jag kunde få ett högre slutbetyg i kursen. Ligger just nu på ett C kan jag tro. Inte illa för att vara jag ändå ;)
 
Senare idag ska Boss och Dessie få leka lite. Om vädret tillåter annars stannar vi inne och myser tills det är dags för kvällspromenaden. 
Det är så otroligt skönt att gå nu på kvällarna . det är ljust så himla länge ! uppiggande! :)
 
Bilder från senaste tiden kommer här!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback